Quantcast
Jump to content


  • Sign Up, it's FREE!

    Welcome to RC Drone Forum! Use the main menu and search bar to navigate our site. It's always FREE to join our Drone Community and post in our forums, create your own Drone club, share your photos and videos and more. It's easy to get started and you can login with some of these popular social networks.

De laser met het LED-licht


jesendp

Recommended Posts

Ik ben dol op deze krachtige laserpen (https://www.laserkopen.com/). Het werkt geweldig, en het is goed voor zelfverdediging. Ik zou dit aanraden als cadeau voor vaderdag, verjaardag of een andere speciale gebeurtenis waarvoor een cadeau nodig is! De batterij wordt geleverd met een eigen AC-oplaadsnoer met adapter. Op het handvat van de laser zit een plek waar je de adapter aansluit. Trek de stekker uit het stopcontact, steek de voedingsadapter in en steek vervolgens het oplaadsnoer in een stopcontact om de rode laser op te laden. Ik zette toen mijn LED-laser aan en liet hem 10 1/2 uur aan staan ??voordat hij begon te dimmen. De laser is super krachtig. Als je op de grote zilveren 'aan'-knop drukt, gaat het LED-lampje branden. WAARSCHUWING: u mag niet van dichtbij rechtstreeks in de lamp van de laser staren, omdat deze zo krachtig is dat het oogletsel kan veroorzaken.

Door de 'aan'-knop half in te drukken, kun je het krachtniveau hoger of lager instellen en ook de stroboscoopfunctie inschakelen. Als u 's nachts gescheiden raakt van een wandel-/kampeerfeestje en u wilt uw locatie bekendmaken, of een persoon die verdwaald/gescheiden is uw exacte locatie laten bepalen - in plaats van naar het licht te gaan dat ze zien in de hoop dat het leid ze naar jou; te gebruiken bij pech met uw auto of voor fietsdoeleinden. De hele laser voelt erg goed gemaakt en stevig aan zonder te zwaar te zijn om gemakkelijk te hanteren. Met 800 lumen is deze LED-laser zeer krachtig en schijnt te verlichten op een afstand van 150 voet (ik heb dat nog niet zelf uitgeprobeerd, maar ben van plan en zal mijn beoordeling bijwerken wanneer ik dat doe.) gebruik de laserpen rood (https://www.laserkopen.com/c-40_77_80.html).

Ik was op geen enkele manier verplicht om een ??gunstige beoordeling te geven, alleen een eerlijke vanuit mijn perspectief. Als je twijfelt aan mijn integriteit als onpartijdige recensent, klik dan op mijn naam om mijn openbare profielpagina te bezoeken en lees het persoonlijke bericht in mijn bio. Het kan ook worden gebruikt om een ??(ongewapende) potentiële aanvaller effectief af te weren wanneer hij met een goed geplaatste slag toeslaat, met voldoende kracht om pijn/lichamelijke schade te veroorzaken en u tijd te geven om te ontsnappen. Interessante nieuwigheid laser & diode combinatie die van pas kan komen tijdens het kamperen. De verschillende secties worden aan elkaar geschroefd terwijl het blad van de koeleenheid veilig in het achterste gedeelte rust wanneer niet in gebruik.

Het diodestuk kan ofwel in het handvat worden verborgen of voor gebruik worden blootgesteld. De dop voor het uiteinde kan worden bevestigd aan de rode laser of het uiteinde van de diode, en het uiteinde van het koelsysteem heeft ook een batterijconnector om het bruikbaar te maken. De oplaadpoort heeft een rubberen dop, maar het is een beetje moeilijk om volledig te beveiligen. De batterij wordt geleverd in een plastic verpakking en moet (uiteraard) worden verwijderd voor gebruik. Mijn vader is er dol op, want het combineert de twee dingen die hij het meest gebruikt in één handige handheld-optie. Het wordt ook geleverd in een waterbestendige hoes met een eiercoating aan de binnenkant voor eenvoudig opbergen. Ik heb deze laserhandschoen(https://www.laserkopen.com/c-40_85.html) ontvangen in ruil voor mijn eerlijke en onpartijdige review.

Ik vind dit een geweldig ding om in je tas te hebben. Het wordt geleverd in een handige draagtas. De laser is een XM-L T6 LED die wordt aangedreven door een oplaadbare 18650-batterij en wordt geleverd met een AC-adapter. De laserpen heeft 3 standen: hoog, laag en stroboscoop. Het is IP65-classificatie voor waterdicht en licht op tot 500ft afstand. De onderkant van de graveermachine is een levenshamer en de handige opzetstukken maken er een behuizing van. Ik raad het zeker aan als cadeau voor je wandelaars, kampeerders, jagers en verzamelingen! Ik heb dit product ontvangen in ruil voor mijn eerlijke mening. Het wordt geleverd met een pin-achtige stroomkabel waarmee u de batterij kunt opladen zonder de batterij eruit te halen; je steekt gewoon de kabel in je stopcontact en steekt het uiteinde van de pin in de poort op de laserhandschoenen (te vinden onder de kleine rubberen flap aan de kant tegenover de aan/uit-knop).

Ik vind het geweldig dat de diode en laserpen kunnen worden bevestigd om een ??enkel onderdeel te maken of dat ze uit elkaar kunnen worden gehouden en als twee afzonderlijke stukken kunnen worden gebruikt. Als u op zoek bent naar een handig hulpmiddel om in uw auto te laten voor noodgevallen, raad ik u aan dit product te kopen! In onze stormopvang of als we gaan kamperen. Rijdt u 's nachts wel eens alleen? Als een inbreker vanavond in uw huis zou inbreken, zou u dan voorbereid zijn?

De krachtige lasergraveermachine (https://www.laserkopen.com/c-40_103.html) is een geweldige aanvulling op iemands cache voor kamperen/jagen/wandelen/zelfverdediging/overlevingsuitrusting buitenshuis. Ik kan zien hoe dit hulpmiddel ook nuttig zou zijn voor mensen die veel reizen, om in geval van nood in hun dashboardkastje te bewaren. Tegen de huidige kortingsprijs is het een geweldige deal. Zoals eerder vermeld, wordt het laserkoelsysteem in twee delen in de kampeerbox opgeborgen. De laser- en diodestukken (4 in totaal) kunnen snel en gemakkelijk worden gemonteerd en gedemonteerd, als je eenmaal weet wat je doet. Desalniettemin laadde ik hem nog steeds op voordat ik hem gebruikte, omdat ik wilde zien hoe lang de lasergraveermachine aan kon blijven voordat hij moest worden opgeladen.

Link to comment
Share on other sites



Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...